



Dziś premiera tygodnika Wprost. Zrzuty e-wydania pozwolą póki co porównać stara i nową okładkę i spis treści.
Z zeszłotygodniowego wstępniaka:
PS Już za tydzień „Wprost” pokaże Szanownym Czytelnikom swoje całkiem nowe oblicze. (...) Zaoferujemy najwyższą jakość: od okładki, przez nową szatę graficzną, wszechstronność ujęć, mnogość punktów widzenia (...), po rangę autorów i współpracowników, wyjątkowość zdjęć, komunikatywność infografik. Będziemy pierwszym na polskim rynku tygodnikiem totalnym. ŹrodłoŹródło ilustracji
2 komentarze:
krok do przodu, ale bez rewelacji. bledem bedzie rezygnacja z typowych, hardcorowych okladek :P
Co sądzicie o nowym logo? Moim zdaniem to strzał w stopę. Tamto stare "maszynowo" napisane logo było bardzo rozpoznawalne.
Prześlij komentarz