Nowy Wprost

Powyżej: Nowa winieta tygodnika Wprost. Źródło

Od jutra w kioskach tygodnik Wprost w nowej szacie. Już teraz na stronie Nowy Wprost można zobaczyć okładkę nowego wydania z mocno odmienioną winietą. Jak pisze wirtualnemedia:
Za opracowanie nowej szaty graficznej pisma odpowiadało Studio Wprost, którego szefem jest Karol Kinal.

Powyżej: Nowa okładka tygodnika Wprost
. Źródło

Pozostałością po starej winiecie jest jedynie ujemny kerning ;) Brakuje mi nawiązania do historycznego (i jakże rozpoznawalnego) znaku wydawcy w tym rebrandingu. Wprost nie znosiłam tego znaku i tak już chyba pozostanie przez kilka kolejnych lat.

Wkrótce skany nowej makiety :)

4 komentarze:

2 grudnia 2008 19:07 Anonimowy pisze...

Racja. Wystarczyłby dobry fejslift. Skład typowy dla tego typu gazet, niemniej okładka... oni chyba chcą być teraz bardzo Time. ;-)

2 grudnia 2008 19:10 Anonimowy pisze...

A, jeszcze co do kerningu, w nagłówku 'wizualnej' coś mi nie siedzi w tych 'siostrach'.

3 grudnia 2008 07:43 Wizualna pisze...

Facelift poprzedniej winiety bylby trudnym zadaniem projektowym ale na pewno wykonalnym ;) Wprost zmienil się nie tylko na zewnątrz ale i w środku, więc redizajn starej, typewriterowej winiety móglby wyglądać archaicznie.

Redizajn Time'a by Pentagram tutaj:
http://pentagram.com/blog/2007/03/new-work-time-magazine.php
Dla mnie niebo a ziemia. Pez porównania.

Co do kerningu w opisie bloga, zapewe chodzi o "sio-strach". :)

Pozdrawiam

3 grudnia 2008 16:30 Anonimowy pisze...

Fejslift miałem na myśli sam ich znak, przepraszam, nie dopisałem.

Pozdr