

Za opracowanie nowej szaty graficznej pisma odpowiadało Studio Wprost, którego szefem jest Karol Kinal.
Powyżej: Nowa okładka tygodnika Wprost. Źródło
Pozostałością po starej winiecie jest jedynie ujemny kerning ;) Brakuje mi nawiązania do historycznego (i jakże rozpoznawalnego) znaku wydawcy w tym rebrandingu. Wprost nie znosiłam tego znaku i tak już chyba pozostanie przez kilka kolejnych lat.
Wkrótce skany nowej makiety :)
4 komentarze:
Racja. Wystarczyłby dobry fejslift. Skład typowy dla tego typu gazet, niemniej okładka... oni chyba chcą być teraz bardzo Time. ;-)
A, jeszcze co do kerningu, w nagłówku 'wizualnej' coś mi nie siedzi w tych 'siostrach'.
Facelift poprzedniej winiety bylby trudnym zadaniem projektowym ale na pewno wykonalnym ;) Wprost zmienil się nie tylko na zewnątrz ale i w środku, więc redizajn starej, typewriterowej winiety móglby wyglądać archaicznie.
Redizajn Time'a by Pentagram tutaj:
http://pentagram.com/blog/2007/03/new-work-time-magazine.php
Dla mnie niebo a ziemia. Pez porównania.
Co do kerningu w opisie bloga, zapewe chodzi o "sio-strach". :)
Pozdrawiam
Fejslift miałem na myśli sam ich znak, przepraszam, nie dopisałem.
Pozdr
Prześlij komentarz